wtorek, 26 maja 2015

żółciutki płaszczyk:)

Jeszcze mnie taki brak czasu nie dopadł jak ostatnio, ale zmierzam ku lepszemu i mam nadzieję, że wkrótce nadrobię zaległości:) Nie żebym do Was nie zaglądała, co to to nie, nie żebym pisać nie miała o czym co to to nie, ale ostatnio najczęściej bloga odwiedzam w miejscu, gdzie względny spokój panuje, nic (prawie nic, bo dzieci nie liczę) mnie nie rozprasza i myśli mam szansę  oderwać od rzeczywistości:) Chyba już wiecie gdzie;P

Dziś też krótko, bo jakoś na twarz padam i zaraz idę lulu, coby energię na jutro i pojutrze i popojutrze z siebie mieć z czego wysupłać. Żywię nadzieję, że od czwartku będzie już lepiej:)

Zdjęcia chyba starawe, bo jeszcze drzewa kwitną w mym małym sadziku, a przecież dziś już maleńkie owoce są:)

Udanego wieczoru:)






39 komentarzy:

  1. No ba...jak to się mówi "Gdzie król piechotę chodzi" ? ;P.

    Fajny ten płaszczyk, i w ogóle jak zwykle, cały look fajny:D

    Już za miesiąc o tej porze dzieciaki ze świadectwami pójdą, to dopiero będzie laba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże, właśnie tam;)

      A na dzień rozdania świadectw czekam z utęsknieniem, właściwie dni odliczam:) Wyczerpanie materiału:)

      Usuń
  2. Bardzo energetyczny look, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jak do Ciebie wchodzę to spodziewam się festiwalu barw i proszę, nie zawiodłam się :) a do tego kolejna koszula, czyli cała TY :)
    Już niedługo odprawisz młodzież na wczasy, to wtedy posty jak z rękawa się posypią, bo pomysłów widać nie brakuje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak jeszcze trochę, potem się mną znudzicie, jak zacznę Was postami zasypywać hehe

      A kolorki faktycznie lubię, ale dopiero tutaj to zauważyłam:)

      Usuń
  4. Wyższy obcas i będzie I-D-E-A-L-N-I-E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, nie raz obcas zrobiłby wiele, ale nie będę ściemy posuwać, jak wiem, że się nachodzę to tzw. zapierdalanki wciągam i już, a że właściwie często tak bywa...no cóż:)

      Usuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz
    a połączenie żółtego i niebieskiego zawsze jest super
    podoba mi się też Twoja pasiasta koszula

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółte płaszcze to ja bardzo lubię, bardzo i tym Twoim jestem zachwycona. Co do energii mam podobnie, zaczęłam pracę na nocki więc z zasilaniem bywa różnie, z tendencją padania na dziób i chronicznym brakiem czasu na wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, starość nie radość więc i zasilanie kiepskie, a na dodatek ładowanie dłuższe:)

      Usuń
  7. Kolorami mnie zawsze powalasz! Zolty i nienieski zawsze dobrze ze soba wygladaja:) Nawet butki masz pod kolor plaszczyka - swietne sa (i butki i plaszczyk) ;)
    No to zycze mniej obowiazkow na glowie i wiecej czasu dla siebie (i dla nas) ;);)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, mam nadzieję, że będzie już lepiej, chociaż w szkole to nigdy nic nie wiadomo:)

      Usuń
  8. No bój sie Boga tyle cie nie było :):)
    Fajny ten płaszcz. Buty mistrzostwo świata ! Reszta twoja taka .... Podoba mi sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, się naśmiałam, no fakt trochę mnie nie było, ale wracam:) mam nadzieję, że z pełną parą:)
      Dzięki Aniu:)

      Usuń
  9. A ja mam czasu dużo, wiadomo taki stan, ale coraz gorzej śpię i nie mam jak się naładować :(
    Fajna koszula, też ostatnimi czasy coś mnie tknęło na hurtowe zaopatrywanie się w koszule, już w myślach widzę kolejną, której brak w mojej kolekcji (która z pewnością jest nie tak spora jak Twoja).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam w ciąży, w nocy audycji radiowych słuchałam, bo spać nie mogłam, a później nie mogłam się dźwignąć:) Jeszcze trochę i spać nie będziesz mogła i dźwignąć będzie się trzeba:) Nie zazdroszczę:) ale taki już u mnie etap. Jak urodziłam drugiego syna to założyłam sobie plan pięcioletni. Tzn. że się wtedy pomyśli czy o dziewczynkę będziemy się starać. Hmmm plan jakoś podupadł:)
      Ale Ty się kochana ciesz chwilą, bo ona tak szybko przemija, dziś maleństwo w brzuszku, a za chwilę do szkoły pójdzie:)

      Usuń
  10. wspaniale!
    ja uwielbiam kontrasty granatu z żółcią, więc zachwycam się - i to bardzo :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś królową koloru:) A ja zastanawiam się, gdzie jest moja ulubienica?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. senkju:) Już wracam i Cie nie opuszczę hehe:)

      Usuń
  12. No cuuuudnie! Chaber z żółcią, połączenie idealne :) I jeszcze paseczki na koszuli, świetna chusta, a torebką zachwycam się prawdziwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kolorów samo się robi, ja na prawdę nie wiem jak to się dzieje, że jedno z drugim na końcu do siebie pasuje:) Dzięki:)

      Usuń
  13. Jest moc Irma!!! W sam raz na wiosnę:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana, moc była jak się cała na żółciutko kiedyś wystrzeliłam, z kilometra było mnie widać hehe:)

      Usuń
  14. Ty jesteś królową kolorów :) świetnie, koszula mnie bardzo w oko wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królewną dotychczas byłam tylko dla synów, ale królową kolorów też mogę być, a co:)
      Pozdrówka:)

      Usuń
  15. Cudownie wyglądasz, świetne kolorki i super koszula !!!
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana:)
      Kiedy wracasz? bo wrócisz prawda?

      Usuń
    2. Wiesz trudno powiedziec :( Sama nie wiem, jakoś straciłam zapał :( Ale jeszcze się nie żegnam :*** Uściski *-*

      Usuń
    3. No myślę:) Ja w każdym razie czekam:)
      Buziaki:)

      Usuń
  16. Patrząc na taką Ciebie, stwierdzam, że cała Ty, ciuchowo :)
    Czas, czas - nie ma się co stresować, niech se leci. Róbmy swoje bez wyścigu z nim, i tak nie wygramy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała Ty - to super komplement, to świadczy tylko, że nie zamotałam się gdzieś tam w nadmiarze masthewów, gonitw za trendami:) i inspiracjami Waszymi, więc Dzięki Ci Bardzo kochana:)
      Mój wyścig z czasem koło Wielkanocy przegrałam i dałam sobie luz, zdarzy mi się nawet przysiąść na chwilę, ale jak to zrobię to zaraz kimam:)

      Usuń
  17. kolor żółty lubię zwłaszcza wiosną i latem. Płaszczyk jest piękny:) i podoba mi się koszula w paski - rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja tak kolorki wszelakie nawet zimą lubię:)

      Usuń
  18. Uroczy płaszczyk! :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń