sobota, 2 kwietnia 2016

podsumowanie zimy

















14 komentarzy:

  1. Witaj z powrotem, bardzo atrakcyjna była twoja zima. Genialne propozycje , nonszalandzkie. Jedynie te spódnice mi sie nie podobają ,ale reszta proma sort

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie i ostatnie zdjęcie - hity! Wracasz na dłużej czy to chwilówka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żula i w oversizowym swetrze bardzo mi się podoba, z sukienką juz znacznie mniej. Dobrze, że chociaż na chwilę wpadłaś, ale skrobnij coś, bardzo ciekawa jestem co u Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja z krawatem i szarym swetrem genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak dobrze ze się odezwałaś :) wpadaj częściej! Zima udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie Ty byłaś jak Cię nie było co? :) Wracaj tutaj!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jedne zdjęcie to lepsze! A ile metamorfoz! Tu grzywka, tam okulary! A te białe botki- klasa!
    Pojawiasz się i znikasz- daj się sobą nacieszyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie mnie po prostu zachwyciło, normalnie jak z fashion week - poważnie to było moje pierwsze skojarzenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie Cię widzieć...chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, niezłe tu widzę metamorfoz, ileż tu zmienności, kalejdoskop :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj jjoj, kogo tutaj widzę :). Bardzo miło Cię znowu Cię powitać :). Piękne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko bywam, ale przejrzałam posty wstecz - jesteś naprawdę fajna, pomysłowa Babka, która ubiera się stylowo i z jajem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie ci z grzywką. Fajny pomysł na przegląd tygodnia.

    OdpowiedzUsuń