piątek, 19 czerwca 2015

przegląd:)


Kochane, wielkie dzięki za przemiłe słowa, które padły pod ostatnim postem. Myślę, że niektóre zapamiętam na długo:)

Dzisiaj przegląd tygodnia,a właściwie jakiś zlepek zdjęć, które zalegają mi na kompie, a piorun wie z jakich dni dokładnie są. W każdym razie będzie to miks różnych moich looków, mniej lub bardziej udanych:) Zobaczcie:)















 I tym sposobem, zakończyłam pokazywać Wam zdjęcia z ery rudych włosów, moich nie powiem ulubionych, ale umęczyłam się z nimi, bo wiecie, spłukiwał się nieludzko, więc jeden starszy pan u fryzjera rzucił za mnie monetą i wyszło jak wyszło. Dla mnie jest OK, ale mniemam, że głosy będą różne:)

Udanego weekendu:)

47 komentarzy:

  1. Ta sukienka z kamizelką to strzał w dziesiątkę- bombowo wygladasz! I paseczki z bielą, to też niezła kombinacja :) Szczuplaczek, w dodatku jaki śliczny i dziewczecy w krótkich sukienusiach, fiu, fiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki wielkie:) ale do szczuplaczka to mi brakuje, muszę znów wziąć się w garść:)

      Usuń
  2. Zgadzam sie ze jedynka i trojka świetne :)

    ??!!???!!!??!!
    Z jedej strony rozumiem cie , tez bym farbowała na rudo gdyby nie to ze to najszybciej wyzywający sie kolor :):)
    Czerń ?!?! To był to szok , chyba największy - blond pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czerni jeszcze nie miałam, i mieć raczej nie będę, chyba,że totalnie mi odpali, miałam hmm ciemne i zdecydowanie się nie czułam:) To powrót do blondu:)

      Usuń
  3. Jak większość jestem za jedynka i trójka :) świetnie. Zawsze jesteś tak pozytywnie nastawiona to życia super. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw z musztardową szmizjerką, to brałabym, jak student trzy na szynach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie pierwszy zestaw rewelacja. Co do rudych włosów, to masz rację spłukują się im bardziej intensywny kolor tym szybciej. Ja dalej przy nich trwam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A po erze rudości jaka nastała ? bom ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gustownie :) Rzadko trafiam na blogi osób, które zmieniają swoje życie w kreację obrazującą, że duch jeszcze młody. To dodaje sił, mówię szczerze.
    Zielona sowa moją faworytą! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw naj - bo i moje kolory, i kroje też. Drugi na nie, bo nie cierpię neonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wszystkie kolory pasują:) chyba po prostu nie znam idealnych dla siebie:)

      Usuń
  9. Neonowa sówka najbardziej mi się spodobała. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie piekne zestawy Ci zalegaly....;) Pierwszy i ostatni biore jak swoje - brazy, paski, kiecki, biel...to lubie!! Do neonowego podchodze z rezerwa, bo z neonami poki co jakos mi nie po drodze....ale kurtalka moro bym nie pogardzila... ;)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w neonach czuje się jak fanka festynow, a Ty wyglądasz świetnie:) Jak zresztą we wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynka :) :) Ale taki neon też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwójeczka podoba mi się najbardziej, bo za zielonym szaleję ;). Następnie jedyneczka i trójeczka :D.
    Szkoda tego rudego, ale rozumiem!!! Moje włosy już po 3 myciach nadawałyby się do ponownego farbowania, chociaż... ostatnio złapałam się na tym, że ten spłowiały rudy blond na mojej czuprynie, tez mi się podoba. Wygląda dość... naturalnie (niż krzykliwa marchewkowa czerwień). Jednak odrosty zmuszają mnie do farbowania ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie po trzech myciach, to mnie podłamało:)

      Usuń
  14. Nr 1! Gdzie dorwałaś tą kamizelę?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja numer 1 genialna ! :)
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mega pozytywną kobietą!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedynka!! Moj absolutny faworyt:) Piekny zestaw! Z rudoscia doskonale Cie rozumiem no jak bylam ruda to ryczec mi sie chcialo za kazdym kolejnym myciem wlosow. Po 4 to juz jakbym bigos na lboe miala;) Ale chwila to jakie masz teraz wlosie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blond, i wkrótce szare refleksy se machnę, a co!

      Usuń
  18. A mi też jedynka się najbardziej podoba i połączenie pasków poziomych i pionowych w trójce. Urocze psy, chyba zawsze Ci towarzyszą na zdjęciach, co? Moja sunia za to przed aparatem ucieka jak przed ogniem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piechy moje ulubione, krok, w krok za mną, czasem to upierdliwe jest, zwłaszcza jak zasłonią, to i owo:) ale kocham je i tak:)

      Usuń
  19. Pierwszy najbardziej mi się podoba, ale reszta też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy zestaw jest boski, ślicznie Ci w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się pytam, gdzie jest nowy wpis?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie 3. a tak wogóle to gdzie Ty jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja świetna! I torebka najlepsza ;))

    OdpowiedzUsuń