wtorek, 12 maja 2015

Pazury:)

Od jakiegoś już czasu specjalnie zbieram foty szponów moich. Od lat już sama ich nie maluję i już nie potrafię, wierzcie mi:) Raz próbowałam i pomalowałam wszystko w koło, nie tylko skórki, ale i kawał stołu:) A tylko dlatego, że przyjaciółka moja serdeczna, jeszcze z ogólniaka specjalistką w tej dziedzinie jest i raz na dwa tygodnie spotykamy się:) Ona pazury mi robi, ja się relaksuję i ploty posuwamy:) Miło czas leci, a ja zawsze piękne mam paznokcie i inaczej być nie może:) Paznokcie maluję, znaczy się Kamila mi maluje, klasycznie. Nie lubię udziwnień, choć nie powiem lat kilka temu, gdy trend wzorkowy się u nas pojawił i ja mu się nie oparłam. Teraz jednak wolę kolorki jednolite, gładkie i jedyne szaleństwo na jakie się ostatnio zdobyłam to użycie dwóch kolorów:)




I jak Wam się me szpony podobają?
Właśnie dotarło do mnie, że łapy mi się starzeją;(

26 komentarzy:

  1. Piękne masz te Twoje łapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, pisz tak jeszcze, właśnie je namiętnie balsamuję:)

      Usuń
  2. Łapki się każdemu starzeją, poza tym to "najgorsza" część ciała do fotografowania :) A co do pazurków - piękne! Masz idealny kształt płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ta część ciała udała mi się najbardziej:)

      Usuń
  3. E tam starzeja... natura po prostu... ja lubie kobiece dlonie, szczegolnie takie wlasnie "spracowane"...;) A pazurki super, kolory tez lubie jednolite, bez zbednych pierdolek;)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, mam to samo. Ręce po których widać, że coś robią :) :)

      Piękne i zadbane masz. Ja też nie lubię ozdób, nowych trendów, od lat wielu tak samo piłuję. Sama o nie dbam, dlatego różnie bywa :)))

      Usuń
    2. a pewnie, że spracowane hehe, zwłaszcza, że do roboty rzadko rękawiczki zakładam, bo wkładam je zawsze w jakieś tajne miejsce, żeby były pod ręką, a potem nie wiem gdzie i szukać mi się nie chce:)

      Usuń
  4. E tam starzeją....pazurki masz cudne, patrzę na moje z odpryskami lakieru i lekko się dołuję!! Dziś na pewno je pomaluję, na 100% jeśli tylko znów nie zapomnę lub nie zabraknie mi czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Kamila, to już takie super by nie były:) Więc, kochana nie dołuj się:)

      Usuń
  5. Taka koleżanka to skarb :D. Pięknie zrobione, ładny migdałowy paznokieć (ja mam "łopatę" :D, co zrobię nic nie zrobię ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jednokolorowe najfajniejsze :) Uwielbiam takie dwa w jednym, spotkanie towarzyskie z korzyścią ;) Chyba większość z nas ma takie mało korzystne dłonie, ja też narzekam, bo na nich wieku nie ukryje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To z paznokciami mam podobnie do Ciebie - nie szaleję z kolorami. I w ogóle rzadko maluję, chociaż tak się składa, że już drugi raz w tym tygodniu, a wszystko przez te komunie.
    U kosmetyczki lubię się relaksować, ale gdy mi coś robi z twarzą.Paznokcie wolę sama ukształtować, bo mi zbyt spiczaste zazwyczaj robi.
    Nie pocieszę Cię pewnie, ale już tak jest, że najszybciej starzeją się dłonie i szyja. A im chudsze, tym bardziej pomarszczone - witam w klubie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie walczę z tym starzeniem, maska nałożona, rękawiczki założone, niech się wchłania:)

      Usuń
  8. Ja to mam zylaste dłonie kak diabli, dlatego nigdy nie pokazuje na zdjęciach:)
    Bardzo fajne pazurki! Ja sama malować nie umiem i tez maluje mi koleżanka!

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym tak malować paznokcie :( Mi nie ma kto malować.

    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski kolor mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam taką dobrą koleżankę - artystkę :) Niestety na ślub miałam zrobione żele, akryle czy coś tam i po ściągnięciu mam fatalne paznokcie :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie. Ja też lubię jak jest jednokolorowo tzn. bez wzorków itp :) I ten manicure Ci się tak utrzymuje te 2 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, gdyby nie odrost to nawet dłużej by się trzymał, ale to jest lakier hybrydowy:)

      Usuń