środa, 21 stycznia 2015

Przed pracą

Tylko jedną rzecz kupiłam na allegro i to zupełnie w ciemno. Nawet wymiarów nie sprawdziłam, bo była śmiesznie tania i stwierdziłam ryzyk fizyk. Ten ciuch to futerko, które okazało się zajefajnym odzieniem, idealnie na mnie pasującym i o wiele fajniejszym, niż wskazywały na to zdjęcia. Ma długi włos i wstawki skórzane. Pokochałam to futerko całym sercem. Dziś, więc wstawię kilka fot  z owym ciuchem wierzchnim. Zdjęcia zrobione na szybko przed wyjściem do pracy, fotograf za bardzo się nie popisał, ledwo miałam co wybrać, ale przynajmniej nie są z lustra, a wątpię żebym ten sam zestaw powtórzyła, bo raczej rzadko mi się to zdarza - tylko w chwilach braku weny.
Wszystkie ciuchy pochodzą z lumpeksu, buty - centro:)




 

Cóż wracam do pracy:(

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kurteczka:))obejrzałam kilka postów i widzę że Ty również lubisz lumpeksy:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie !
    Przejrzałam wszystkie posty i widzę wielką zmianę ! Gratulacje :))
    Fanką już jestem twojej fryzury hahha, uwielbiam krótkie wariacje na włosach, sama planuję małą zmianę na wiosnę !
    Zestaw bardzo mi się podoba kolory/fasony ! Super :)
    P.S. Chciałam zaobserwowac lecz nie widzę tej funkcji u Ciebie :) Musisz to dodac to będzie mi łatwiej śledzic bloga i Ciebie !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś potrzebowała pomocy w kwestii tego co i jak zrobic to służę pomocą ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa:) Chętnie skorzystam z pomocy, nawet nie wiedziałam, że nie posiadam tej funkcji. Poruszam się tutaj jeszcze jak błędna owca i cały czas się uczę. Będę zatem wdzięczna za wskazówki jak tą funkcję dołączyć, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. Przegląd
      Posty
      Strony
      Komentarze
      Google+
      Statystyka
      Zarobki
      Kampanie
      Układ
      Szablon
      Ustawienia
      musisz wejśc w układ i tam jest taka funkcja dodaj gadżet ,,obserwatorzy '' tylko wiesz ja zakładałam boga ponad dwa lata temu i sprawdzałam teraz nie widzę tego gadżetu jest tylko ,,obserwatorzy gogle '' a może mi się nie wyświetla bo mam dodane , musisz sprawdzic ;) Nie przejmuj się z czasem do wszystkiego dojdziesz, też się sama uczyłam, na początku też było marnie, ale pózniej poszło ! Zdjęcia jak wstawiasz to musisz na nie kliknąc i taki pasek ci wyskoczy u góry i zrobic ,,Bardzo duże ''

      Usuń
    4. mam znalazłam wejdz w układ , kliknij dodaj gadżet i po lewej stronie u góry ,,więcej gadżetów '' kliknij w to i bedziesz miła ,,obserwatorzy '' i dodaj ;)

      Usuń
    5. Wielkie dzięki. Duża buźka :)

      Usuń
    6. Na dzisiaj tyle, bo już zmykam , rano wstaję :( ale jak coś to pukaj do mnie :) Dobrej Nocki

      Usuń
    7. oooo dwa weszły, jeden usuń :)

      Usuń
  3. Super zestaw :) faktycznie futerko trafione pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, futerko jest super, na prawdę udany zakup:)

      Usuń