piątek, 26 grudnia 2014

Powitanie

Cześć,

Nie mam pojęcia jak zacząć, nie wiem czy w ogóle uda mi się, w natłoku zajęć prowadzić tego bloga, czy zdołam umieszczać jakiekolwiek zdjęcia, nie mówiąc już o ich jakości, ale jeśli nie zacznę, nie spróbuję to się nie dowiem. Chciałam go potraktować trochę jak pamiętnik, ale nieee, bo moje hmm głębokie wynurzenia może przeczytać ktoś znajomy i co wtedy? 

Kim jestem? 
Pewnie dla większości blogerek starszą panią, nie mam pięknych długich włosów, ani nie jestem zgrabna. Od kiedy pamiętam walczę  kilogramami z mniejszym lub większym powodzeniem. Teraz jestem na fali .... Pracuję w szkole, mam rodzinkę, składającą się oczywiście z męża i dwóch, wspaniałych (zazwyczaj) synów oraz trzy zakochane we mnie psy;)

Dlaczego założyłam bloga?
Szczerze? Nie do końca wiem. Chcę namówić starszego synka do założenia swojego o książkach, które przeczytał, bo czyta dużo i namiętnie. Chciałabym, żeby mógł kiedyś wrócić do tych książek, żeby pamiętał co przeczytał i czy były fascynujące, czy raczej nie. Więc może chcę być wzorem? Trochę chcę też pokazać swoje stylizacje (kurcze jak to mądrze brzmi). Może ktoś podbuduję moje ego , a może nie, kto wie? Trochę chcę się wygadać, bo obcym (o ile ktokolwiek, kiedykolwiek to przeczyta) jest łatwiej. No i może podciągnę się z obsługi kompa, bo na tę chwilę to nawet nie wiem jak zdjęcie dołączyć, ale co tam dam radę, jak zawsze z resztą. 

ha i udało się, no więc to ja;)

No i tyle na teraz, bo za chwilę znajomi przychodzą...

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za ciebie i bloga:) I za bloga syna, oby mu się chciało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hello Josep:)
    I agree on your proposition:)
    greetings:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you very much Jultob (?). I will always use your photos with the maximum education and respect, linking to his blog, and warning you when I do. I have placed a link to your blog on mine. I really like your blog and your style, congratulations and kind regards.

    Josep-Maria
    http://sensecorbata.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you:)
    My name's Irma :)

    OdpowiedzUsuń